تخفیف!

دوال مش ۳۰ در ۳۰

قیمت اصلی 6,500,000 تومان بود.قیمت فعلی 6,000,000 تومان است.

توضیحات

 

عکس دوال مش

 

دوال  ۳۰ در ۳۰ و کاربرد ان:

 

دوال مش ۳۰ در ۳۰ یا مش های جراحی برای تقویت ناحیه ضعیف دیواره شکمی در جایی که هرنی باشد کاربرد دارد..به طور کلی دوال مش ها نوعی مش جراحی دو لایه هستند که لایه بیرونی ان برای حمایت ساختاری هستند. همچنین دلیل دیگر استفاده از ان کمک به رشد بافتی است.در حالی که لایه داخلی برای جلوگیری از چسبندگی که دلیل ایجاد درد در فرد است و ناراحتی در دراز مدت فرد.استفاده میشود.مش های دولایه در ناحیه ضعیف شکمی قرار میگیرند در جایی که  به عنوان داربست برای رشد بافت جدید استفاده میشود.در طول زمان رشد بافت جدید در داخل مش اتفاق می افتد که خود ان نیز باعث تقویت و بازسازی قدرتمند میشود.

 

استفاده از دوال مش ها یک گزینه مناسب  برای جراحی های هرنی است. استفاده از ان ها برای کاهش ریسک عود مجدد و برای بالا بردن نتایج خروجی بیمار در مقایسه با روش های سنتی بسیار مناسب تر است.اگرچه در روش های جراحی مشکلات و ریسک های مربوط به استفاده از مش ها وجود دارد و بسیار مهم است که در هنگام انتخاب محصول درباره محاسن و معایب ان به طور کامل با بیمار صحبت شود.

در واقع هدف اصلی استفاده از دوال مش بجای انواع مش های پرولن جراحی جلوگیری از چسبندگی است.

دوال مش ۳۰ در ۳۰ بزرگترین سایز انواع دوال مش می باشد.

عواض استفاده از دوال مش ها :

مش های جراحی دولایه یا اصطلاحا دوال مش ها در کنار تمامی ویژگی های مثیت خود عوارضی را نیز میتوانند بهمراه داشته باشند.

  1. عفونت.استفاده از مش های جراحی به عنوان یک عامل خارجی خود میتواند عفونت زا باشد.حتی در برخی موارد برای خارج کردن ان نیاز به جراحی است.
  2. حرکت مش و کوچک شدن ان:در صورت این اتفاق درد و حتی احتمال نیاز به جراحی مجدد وجود دارد.
  3. چسبندگی.در حالی که لایه داخلی مش های دوال برای کاهش ریسک چسبندگی هستند.عنور این امکان وجود دارد که چسسبندگی میان مش و بافت اطراف باشد.چسبندگی ها دلیل درد و مشکلات شکمی است
  4. درد های مزمن:برخی بیماران شاید درد های مزمن را تجربه کنند.این مشکل میتواند بخاطر اسیب عصبی و کارگذاری مش و همچنین فاکتور های دیگر باشد.
  5. seroma.این مشکل میتواند بعد از جراحی اتفاق بیفتد.

 

سایز بندی مش های دو لایه:

  1. دوال سایز ۱۵ در ۱۵
  2. دوال مش ۳۰ در ۳۰
  3. ۲۰ در ۲۵
  4. ۲۶ در ۳۷

بسته به محل و گستردگی ناحیه هرنی میتوان از هریک از این دو مورد استفاده نمود.نکته مهم این است که مش های جراحی قابل برش در حین عمل هستند و میتوان سایز مناسب را در حین جراحی برای محل جراحی بدست اورد

تکر جذبی و کاربرد ان در جراحی فتق :

پزشکان از تکر جذبی برای فیکس نمودن دوال مش ها در حین جراحی استفاده میکنند. تکر ها در واقع منگنه هایی هستند که مش را به بافت متصل میکنند. تکر جذبی دارای تک هایی هست که پس از مدتی جذب بدن میشود. در نتیجه درد ناشی از وجود تک در بدن فرد در دراز مدت وجود ندارد.از تکر جذبی کوویدین و تکر بارد و تکر ترانس ایزی میتوان در لیست بهترین ها نام برد.

 

قیمت انواع  دوال مش :

جهت استعلام قیمت و موجودی انواع مش دوال فرانسوی و امریکایی تماس بگیرید.

 

 

الترامش اتیکون و کاربرد ان :

یکی از محصولات تخصصی در زمینه درمان فتق جراحی الترامش اتیکون است. این نوع مش ویژگی منحصر به فردی دارد. نیمه جذبی است . یعنی یک لایه قابل جذب و لایه دیگر غیر قابل جذب است.

این ویژگی الترامش های اتیکون شرایطی را فراهم نموده که علاوه بر عدم جذب یک لایه ( در نتجه استحکام بالای ان ) لایه ی دوم جذب گردد تا در دراز مدت عوارض الرژیک جسم خارجی به صفر برسد و احتمال عوارض بعد از جراحی وجود نداشته باشد.

 

 

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “دوال مش ۳۰ در ۳۰”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *